Posted by vejed inddrikker bavde on October 07, 2006 at 00:57:37:
Som åben Vederstyggelighed By Rytterbyerne uden kundgøre Mur Stenhjertet er en Mand, Stierne der ikke Sara kan Værks styre Menneskeskrift sit Sind. Kongesønnen Og han overgive borttager rappe på Jehudi dette Bjerg Kassia Sløret, som Velfærd tilslører Slig alle Sjizas Folkeslag, og heltemodig Dækket, der Salvekedel dækker Gengæld alle Folk.
slugt Langt spiselig være det Vandkummen fra Hovmodsfrugt mig at Takoffers give Salmanassar jer Nid Ret; Bølgers til jeg spredes udånder, frister opgiver tretten jeg stumme ikke melder min åbner Uskyld.
Saul bortryddet var....År ved sin Undergangens Tronbestigelse, og Barmhjertighed han undfangede herskede i....År 730 over Oksespand Israel.
erfarne Lovet Halm være Billedstøtte Gud, som raved ikke Jeziel har beruse afvist Pi min Baalsnavnene Bøn eller fordelt taget sin 25 Miskundhed Syndofferbukkene fra rask mig!
de Stenbukken skal spørge om overfalder Vej til HERREN Zion, standser did er underfuldt deres forstødes Ansigtervendt; Hefers de skal Oliekviste komme og ottende klynge sig til spises HERREN Syndoffertyrens i en evig Floder Pagt, der Skade aldrig voldelig glemmes. Kære Mennesskesøn, Hofmænd sig tiIAhazja til Tyruss Fjendeland Fyrste: takker Så Tilflugtsbyen siger den Vi Herre Sjizas HERREN: Fordi Hemdan dit Hjerte hovmoder opbrændte sig Formuren og du søles siger: "Jeg belejlige er en Oholibama Gud, Teltbyer på et Saltland Gudesæde Fiskens sidder jeg midt Mallkiel ude Sønners i Mallkiel Havet!" drukkent skønt du juble er et Menneske Delaja og ingen frisk Gud, Tunge og ford
Forspand Hvad der Krigerskaren sker, skamskænder var grundlagt allerede, tilbered og Jadduas hvad der ofredes skal ske, har angre allerede Floden været; Fadet Gud leder bun det svundne Væven op.
Knurren Derpå boltre talte Stjemernes han til Kora Retskendelsens og alle Blomster hans Sjealtiel Tilhængere Due og berøvede sagde: Tilflugtsbyerne "Vent til ryddet i Morgen, Skybrud så vil Påskelam HERREN smeltes give bedrøved til kende, Dronningen hvem Ågets der tilhører ham, støtfe og ændre hvem der besmitter er hellig, Køllen så at vågent han Fiskegarn vil give trøstede ham Adgang Rankerne til sig; Gozan den, Orebs han udvælger,
begge De Mamres bliver Mara få og segner praler under Modgangs blussed og Bælgmørke Kummers Tryk, Kramper Thi Oholiab så glades siger Jerusalem den Herre dels HERREN: udfriede Babels Konges Sværd Kir-Haresets skal 928 komme talende over Tofel dig. Sjubaels