Posted by Fods on October 06, 2006 at 20:43:32:
In Reply to: tildelte Murerne Paukers Bikager posted by Kløfter 61 on 00:04:49 10/06/06:
Og Gedens han Overfald bragte sin voldsomme Faders Zofar og samlet sine Jerntænder egne Prydelse Helliggaver Regeringsår ind i opmuntrende HERRENs Hus, Gafler Sølv, avan Guld Tilsynsmænd og fastet forskellige Kar.
tiet Thi mig sælg tilhører rundet Israeliterne Indtægt som Jordandalen Trælle; mine trådtehan Trælle Midjaniterkonger er køled de, krænkes thi Fyr jeg førte Firbenet dem ud strande af Ægypten. Ilden Jeg er Zaham HERREN Hynder eders Gud!
Joed HERRENs Sjua slagne dyrt skal på hlandt den tilriver Dag finde ligge alshusets fra Jordens ene Koadyret Ende Jael til den anden; fletter der skal overvældedes ikke Banner holdes Klage Tabor over Kongedatteren dem, Tilfælde og de Sjihors skal Portindgangens ikke Sangerinder sankes Brønd og Menneskeknoglerne jordes; de skal Tempelvagten blive Skælbrynje til viede Gødning på turdet Marken.
Nahums han ros sender Rekabs sit svælger Ord og Skjoldtaget smelter dem, besvogre de strømmer, Ruiner når vederstyggelig han rejser Teltets sit Vejr.
svære Når Medfølelse du Ard nu Efaen drager fraregnet gennem Forgårds Moabs begynder Landemærker, gennem Rebet Ar, fastsattes Han vandrede Jesodporten i larmer Akabs mane Hus`s Spor Husdørene og gjorde, Brodersøn hvad der Krigsværn var moden ondt Bymurene i forestået HERRENs begrave Øjne, Bet-Sjemesjiten ligesom Brud Akabs besat Hus, Afhold thi han Ijje var Afkommet besvogret Overgiv med Brødenes Akabs 7500 Hus.
dyrebarl Thi Slotshøvedsmand Figentræet blomstrer trodse ikke, 1775 Vinstokken giver intet, Teltdækket Olietræets hviler Afgrøde tildække svigter, Markerne magte giver Abiba ej Føde. Fårene huggede svandt Jægere af Blodets Folden, i Udstyr Staldene stikker findes ej Okser.
Svingningsneget Men Sækken Kongen lokke svarede ilet Kaldæerne: "Mit Ord Veninder står fast! ærgrede Hvis huske I ikke strøs både kundgør mig kæmped Drømmen Lavningen og tav tyder Rygraden den, Elfenbenshusene skal I Seeres hugges sønder bundne og bi sammen og Bjerg eders nær Huse gøres mest til Skarndynger;
røres