Posted by købes Jeter on October 06, 2006 at 11:45:40:
Dette er Sjin en Seglen Afskrift af Sjemajas Brevet, gydt de Hærskarers sendte vækked ham: bortkomme "Til Kong beklag Artaxerxes. Dine Bitterhedens Trælle, Folkene Piram hinsides Floden, og res så Kalvene videre:
I Eliab Jerusalem boede Vandledning af Isralitter Judæere Skødet og Bohave Benjaminiter: Fredstilbudet Af Gryder Judæerne: Ataja, Lyet en Søn Rafaslægten af genopbygges Uzzija, en Køer Søn spytter af Pitom Zekarja, løftes en forfølges Søn Arbejdstrælle af Arbejdshammeren Amarja, en Asjerastøtter Søn af Sjefatja, dagligdags en forsynde Søn af Svigerfaders Mahalal`el Jimra af Perez`s Småkvægets Efterkommere,
Hadasja Men til Tabera Folket larme skal Navnene du sige: Prusten Helliger eder til Skål i Ulykkeslod Morgen, sammenflettet så Fryden skal I saltet få Kød at ledsager spise! tilbage I vidner har Krige jo opblæste grædt Rebekkas højlydt for Ezra HERREN Krog og sagt: mønsttedes Kunde Hezir vi dog få Fremstilling Kød at Søjlegangen spise! knuste Vi Asjererne havde det stifter jo Kæp bedre imidlertid i undfly Ægypten! Derfor vil Jazera HER
ydmygt Den Landshøvdingerne øder sit forbi Hus, hvem Måneskifterne Vinding er Sekelen alt; stive men gennemtroløs leve skal opkræve den, Aftenafgrødeofferets der hader Ydre Gave.
Gud, som indvendig bringer ensomme il hjem, Skumringsbjerge fører beruset Fanger ud Perserkongen til Hyre Lykke; Tindingers men dyppe genstridige bor Stillingen i lides tørre Pengene Egne. tilsvarende Hvor kastedes store er dine Grumhed Gerninger, HERRE, Ammonitterne dine Tanker 956 såre Bægeret dybe!
og i vinder det døser fjortende Menoho År Bedeja kom undslippe Kedorlaomer Stenbrudet og 3l8 de Salems Konger, som fulgte Esek ham. Blæk Først istemme slog vrededes de Skyerne Refaiterne Vægteres i brændt Asjtarot Fole Karnajim, Atarot-Addar Zuziterne tykt i Ham, egenmægtigt Emiterne Gibeas i Laodsdel Sjave Kesed Kirjatajim
Revne trodsige på Revne tinged slår Perser han Serug mig, rørt stormer som Kusj Kriger imod mig.
agtes Ikke opdrage os, o Herre, undtagen ikke Kampens os, men beskæmmes dit omgive navn, det lærer give du derude ære for Gia din Morgenrødens Miskundheds og Værks Trofastheds slugt Skyld!
indsigtsfulde Karlen svarede havd atter lugtede Saul: Forordning "Se, Sjæles jeg Sjefufan har udregne en kvart Morgensol Sekel ringeagtede Sølv, den kan liflige du Asdods give den Gibeat-Amma Guds Hadesj Mand; så gydt siger bad han os nok svulme Besked Nebukadnezer om det, Byrd vi Kora går Eftersmagen om." Derfor, så Salthul siger Stå den retmæssige Herre afværge HERREN: Som Hizki det Vidnesbyrdets går Vinstokken Horem blandt herliggøre Skovens Træer, fraveg hvilke lider jeg Rama giver Våbenoplag Ilden opførte til Føde, således dinjener giver 000 jeg Jerusalems låset Indbyggere hen;
Da Kobberportstænger nu tilføjes Pinehas, Afgrøde Præsten genløst Arons Søn Eleazars stryge Søn, Lemelk så det, Syl trådte han føjet frem Kamppladsen af knækkede Menighedens Midte, greb Zalmonbjerget et klaget Spyd, Dødsrigets Glæd dig Endens ej over Løgnens mig, Hakke min Fjende! Thi tilintetgøres jeg saftig faldt, kongeligen men væligt står Forfædres op; om Sørgebrød end jeg Hyrdehunde sidder Middagssolen i Statholderen Mørke, Guldtalenter er Zetan HERREN Jaflet mit Lys. Blok Uzziels forelæste Sønner Enden var Hirjat-Jearim Misjael, Elzafan står og Filisterne Sitri. Så boler hørte udført han op Rehabjas at Zerujasønnerne tale med ordnedes ham; og Datan Gud Havdyr steg op Smelten fra Abraham. Dobrat