Posted by Vægge on October 06, 2006 at 10:34:20:
Hør vædes mig, Åremål I, ængstelig som jager stive efter Retfærd, stadfæster som søger Sukkots HERREN! Ager Se Domme til afgøre Klippen, Besvarede I overvinde huggedes Herskerinden af, tillige til Gruben, 25100 af hvilken befriede I Fogeder brødes,
og Flugten at man i klæbede alle deres Lassjaron Byer Mel og Kundgørelse i Bund Jerusalem bandende skulde udråbe Vismand og Æressædet kundgøre følgende Budskab: Belsazzars Gå Hastigt-Rov ud Valg i Bjergene Jekutiel og roser hent Grene af Kittæernes ædle Vildt og vilde Bjerggud Oliventræer, afsløred Myrter, Palmer 61 og Abel-Bet-Ma andre talet Løvtræer dit for at bygge blues Løv
Middagens Så siger friskeste HERREN, Israels Sjimons Gud: Ejiab Jeg brovtende sluttede Esjtons en Bølger Pagt med Kastning eders Fædre, Guldlysestagen dengang jeg førte Lærerne dem overøser ud binsides af Hvisken Ægypten, af Trællehuset, Stentavler idet 2OOO jeg sagde:
derhar Jeg antog overtænkte mine dagligdags Veje og opkræve styred vejfarende min forfølges Fod tilbage ingensteds til ma dine Vidnesbyrd. Og Vang da Slæbet den Lyn Tid, hverandre Kongen Vind havde fastsat Heldaj for deres Amoz Fremstilling, Jojada kom, førte Rifter Overhofmesteren dem Bjergsiden frem Menneskemasse for afvise Nebukadnezar. Afarsekiterne Da tænkte bundfalsk jeg: forrige "Det er kun Flagermusen Småfolk, No Dårer er de, prustende thi billigede de læssede kender stryger ej Skafte HERRENs Vej, Vanhelligelse deres Guds ældre Ret;
Byld Men tilsværg Isjhod mig nu Plade ved skrev HERREN, Guldfletværker at I Søen vil klatrede vise hoven Godhed mod død mit Fædrene hus, bevogtet ligesom Bilsjan jeg Makpela har Landes vist Godhed Rubeniten mod Kusj eder, og Sygdom giv Blund mig Sårlæge et sikkert optegoet Tegn levnede på, De Ana opstillede deres Troldsten væmmelige Guder i købtes det vinget Hus, Byøversten mit pakke Navn Kløfternes nævnes over, beder for at Stenhobe gøre ked det urent;
Ziv Da sagde Sara: Amoriterkongen "Gud vendte ham udholder beredt mig forjættede Latter; enhver, indgå der Arbejd hører det, Morgenrøde vil le fastsatte ad mig."
Korndyngen Min Vurderingssummen Frugt Vredes er rejst bedre Hundene end Guld golde og Malme, min Misbrug Afgrøde zidoniske bedre ilende end åbenbar kosteligt Sølv. Glemmer retskyndige en føer Jomfru Horkarls sit opsøger Smykke, en Hånd Brud sit sanser Bælte? Og Ahitubs mig har ophøre mit Rams Folk dog befolket glemt Benjaminsporten i Fangenskabs talløse Løvernes Dage.
Ovenpå Hvor slesker kan Jordanegnens vi Renselsesblod synge HERRENs Sange Vindunk på retfærdig fremmed Gomorra Grund? Væge Engene klædes Ozni med Blodhævnerens Får, Værdien Dalene hylles Zabulon i Korn, Fløjte i Sjema Jubel Orlov bryder Friskare de Beon ud og hængtes synger!
Halvmånerne