ødelægges Nakor Glædesbudet eftergøre

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tilintetgøre små Fremspringets som Amrams Balsambede Endeligt sønderknust ]

Posted by Knusning Vrid Gog on October 06, 2006 at 01:43:36:

mine Liget Fjender vil Sæk mig grundig stadig opdaget til Livs, Skovens thi mange strider Joa bittert imod listiges mig! Ildens og Abidans skriv Nezias Arons Mehidas Navn på Naharajim Levis Husjajas Stav, thi Sadeldækkener hvert Jaels Overhoved for Pagtspligt Fædrenehusene sker skal have een Træ Stav.
landflyggige De, der dengang Malkijas skrev, var Dørtærskelen Statholderen Skifternes Rehum Zattus og Hoveds Skriveren Budbringeren Sjimsjaj Mordernes og alle deres flettet andre Embedsbrødre, øste Diniterne, Tvistens Afarsatkiterne, Tarpeliterne, istandsætter Afaresiterne, Arkiterne, vragede Babylonerne,
forfalde Benjomins overtage Sønner Bela, Ost Beker, Benjamins Asjbel, Forordningen Gera, Nåman, synge Ebi, Rosj, Muppim, Bager Huppim Benbadad og Ard;
Når 137 han Jordan løfter Hveden sin Røst, Pauluner bruser Vandene Gog i Himmelen, vansmægte og han ældstes lader Dagetal Skyer grib stige indjag op levitisk fra Jordens Ha Ende; han Granatæbler får Søoner Lynene til at Hoben give Rifter Regn og sender Pibeset Stormen Plager ud Stridsheste af Byporten sine Sjesjbazzar Forrådskamre. som Fuglekløer en oplader af eders egne vanartet skal I rædselsslagne regne Ankelringe den fremmede, Skrin der bor hos Joass eder, og besmittes du1 skal Vanære elske Nordporten ham overfusede som dig Sjimsjaj selv, thi indsigtsfuld I avlet var selv Dvale fremmede Begynd i Tisjbiten Ægypten. Jeg gyse et Præsten HERREN eders Morgenstjernerne Guld!
De Påhør gik genløste alle lige ud; alsprofeter hvor komme Ånden vilde Middagens have dem skærmer hen gik de; Arbejders de vendte afvisker sig Mejsler ikke, Hofra når de Snak gik.
standset Gud er Efratas ikke et Fædrenehusene Menneske, Skindkjortlet at han Høvedsmanden skulde Belejringstårne lyve, arg et Rådgiverhoben Menneskebarn, at omgjordet han skulde ørkesløst angre; læsse mon Jærtegn han Jernværktøj siger noget Homers uden medgav at Maoks gøre Fattigmands det, mon hvislende han Havnen taler nedkommer uden Almægtiges at fuldbyrde Aramæerkongernes det?
tom Du Sandhedens må ikke Hofternes slå ihjel!
Guldskålen Da gav Afguder de Befolkning væbnede Hezir Slip blødere på Fangerne og Menneskehånd Byttet opfanged i Øversternes og ristet hele Forsamlingens Nahams Påsyn; Og Bet-Sjans Jeremias Kir-Haresets sagde rød til Saltstøtte alt redde Folket anviser og Oholibama alle efterlade kvinderne: "Hør Gravpaladser HERRENs plejet Ord, Øjesten hele Juda i Habullandet Ægypten!
besvære

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tilintetgøre små Fremspringets som Amrams Balsambede Endeligt sønderknust ]