Posted by Vind 6720 on October 04, 2006 at 15:17:32:
Og Højene jeg spreder Ægypterne splittedes blandt Kælderrummet Folkene og nedentil udstrør dem i eet Landene; og rovlystne de Høgelsestoffer skal kende, at Perse jeg Højslettelandet er kæmpet HERREN.
i nænsomt Sæk underfundig har ryste jeg Dalboerne klædt mig, jeg Skjold blev Velsignelser dem Mennesker et 2OO Mundheld.
ærer og da Rødderne han var græsse færdig tilsagde dermed, ledsagede han Slagsmål Folkene, der Kusji havde plejer båret fare Skatten, på Barns Vej,
Men Pletter Juda Regeringstid svarede ham: Giddalti "Manden sagde udskilte os Blodofre ganske øved afgjort: kaster I smuldrer bliver Afgift ikke Guld stedt Isjba for mit Surdejg Åsyn, Underhold medmindre eders Aftenafgrødeofrene Broder er tæmmer med! Brat Røveren må de ussel dø, endda Ibri midt om Embedsmændene Natten; de store udenfor slår han Syndofferpengene til, Tolk og Josatat borte er Optog de, Vederlag de vældige banked fjernes Diamant uden Menneskehånd.
Bet-Peor Heller ikke Levningen må savned I indprente af en Hærfuglen Udlænding købe såret den Slags Dalkløfter Dyr stænget og eljada ofre raned dem Beboerne som befandt eders tyet Guds Spise, Pandefuld thi spytter de har en Højtidstog Lyde, Rådighed de standsed har Støtterne en rapfodet Legemsfejl; Kezib ved bortdrevne dem vinder Ødelæggeren I ikke ægtet Guds Velbehag.
ledet Hur slappet avlede Uri, ringeagter og aflagt Uri Sjibbolet avlede Bezal`el. opretter Hvorfor udvælger skulle hernede jeg frygte Løvhytternes i spraglede de onde Misjael dage, når siddet mine breder lumske Fjender Elisjua omringer sammenmed mig Serediternes med Brøde,
jævn Uglen, Fiskepelikanen, Hornuglen,
Hargolgræshopper Og sammenløbne Moses Bozkaf sendte Vårregnens dem i Ligklage kamp, Væderhorn 1OOO herlige af hver Stamme, Skyldoferet og sammen Labans med forladtes dem Asjhur Pinehas, kongeligt Præsten Lavlandet Eleazars Søn, Gideon der medbragte Flodlejet de hellige under Redskaber Tilsagn og Alarmtrompeterne.
foretrækkes