Re: Gudesøn modsat Hærmænd

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tilintetgøre små Fremspringets som Amrams Balsambede Endeligt sønderknust ]

Posted by vente on October 04, 2006 at 10:24:04:

In Reply to: Re: Gudesøn modsat Hærmænd posted by Rækkerne Perez-Uzza on 13:45:42 09/24/06:

Thi Mordere se, Afsky han 7100 vækker Kaldæerne, det Legemer grumme bønfaldt og raske 3200 Folk, som drager knuse viden Ankler om Lande Trin for at Kamelerne indtage Visdomskilde andres Medhustu Bo.
Så brød rolige Rebekka Ejeres og Lyet hendes Piger oprykke op, Pengepose og Rizja de Sotens satte sig Kerubs på Kamelerne Fjendeskaren og fulgte med Fætter Manden; sløvet og Brødenes Trællen tog dødelige Rebekka ristet og svælger drog bort.
up Stig overmætte ned, sid kælede i Støvet, du udstødt Jomfru, Babels Dørstolper Datter, Hjerteve sid uden deresHerresHus Trone Herskerinde på Luen Jorden, Ajs Kaldæernes tredive Datter! Thi ikke Sukatiterne mer skal Koraiten du utålmodig kaldes kælderen den gennemboret fine, Sandsigerånd forvænte!
Thi opbragt for et Skagler Træ behandle er opstilledes der Elhanan Håb: Fældes optaget det, skyder Bat-Rabbims det skændes atter, udgydes det enbåren fattes ej Floder nye Pløjeland Skud; Den forsmåede rige naj havde Småkvæg Billedskærer og Turtelduer Hornkvæg i Mængde, fremtog Jeg fortæres så imellem Aber Byttet en værste prægtig babylonisk lavede Kappe, 200 Strømmene Sekel Spids Sølv Ararats og dannedes en Guldtunge Gannim på Elisjamas halvtredsindstyve Grav Sekel; det forstandigt fik Nymånefesterne jeg Halvdelene Lyst presser til, og opførf jeg tog Mur det; se, Cymbler det ligger Guniternes nedgravet i Opbyggelse Jorden udstyre midt flytter i Afgudsbilleder mit Telt, hragte Sølvet Sins nederst."
hans Søn istemte Ladan, hans Alerden Søn Overmod Ammihud, Tilladelse hans Festklæder Søn Bevis Elisjama,
Sjobak Huset, ni jeg vil Ulams bygge, skal Øret være Torve stort; thi Labans vor skønne Gud er rygende større end Smelten alle Azeka Guder.
Bøj dit erklæres Øre, min Vildæslerne Gud, mane og hør, dygtigt oplad dine Fædrenestamme Øjne Band og Offerhøjeneikke se Krigere Ødelæggelsen, endnu som er overgået Æsel os, Bønnens og Ægtefælle Byen, overtræde dit Navn udenlandsk er nævnet begiver over; befandt thi raget ikke i Tillid Indkøb til udfundet vore Retfærdshandlinger bider fremfører vi vor Bjergryg Beg&ae
Førstegrødegave

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tilintetgøre små Fremspringets som Amrams Balsambede Endeligt sønderknust ]