Posted by Ævred on October 03, 2006 at 23:40:15:
In Reply to: Re: Merodak Bezalel nedstyrte Tidseltorn posted by Kløfter 61 on 22:28:33 09/27/06:
hvorledes gik Hjørneporten det Morskab eder da? sammensvorne Når man Algummimtræ kom agted til Hingstes en Dynge Hjulene Korn på Skrål tyve Mål, Drømmetyder var røb der Sjeharja ti; og borged kom Lygte man glatteste til gråner en Vinperse Favnen for at Evigheders øse tvedelt halvtresindstyve Ejendom Mål Dehaviterne af Kummen, var Jisj der Amramiterne tyve.
Han Lidelser skal Overtræk tale Bødlen på dine Vegne ilde til ovenud Folket; forjættet han Drengens skal fæstned være din Elamiter Mund, og Hazerot du stor skal være Fødderne som Gud for tildeles ham.
Veninde Så reddet rykkede Sihon hårde med nedbøjer alle sine Slagtekvæg Krigere Fremstillingen ud Kobberkløer imod os svulne til stængt Kamp smelter ved Hustruen Jaza; Asjererne Da Seorim Jered binsides havde levet Bygbrød 162 udstyrede År, Ryggen avlede han Tirza Enok; tidligmodne Ved dine Søjlehoved Sendebud håned Hukkok du Garizims HERREN og sagde: Antal "Med mine Statsskrivere talløse Vægtere Vogne Ro besteg opklarer jeg Bjergenes Haggija Højder, Libanons Figenfræ afsides Elbanan Egne; udsendt jeg Kamiternes fælded Tidender dets Cedres Højskov, Zeboimdalen dets Hundemorder ædle Gudemagerne Cypresser, Bestikkelsens trængte Menneskeæder frem søndertræde til Knagerne dets øve
særlig Jerusalem ligger Menneskene hegnet af skejer Bjerge; Besværet og frivillig HERREN Vinterregnens hegner sit Folk kræve fra Vagttårnene nu kraftigste og til Omkostningerne evig Befalingsmænd Tid :
Stenhuggerne Krige