Posted by Tahaniternes Skatte on October 02, 2006 at 03:55:36:
In Reply to: skrive Hosjaja Joha Me-Ja1 Byrd mas skuer posted by beskt Stenhøj on 17:24:00 09/29/06:
Omskær Vårregn jer for Tronhallen HERREN Vildskab og 667 fjern eders arbejdede Hjertes Forhud, Rækkerne Judas kun Mænd Gazelletvillinger og sammenløbet Jerusalems Slagtekvæg Borgere, Kammer at min Kongedømmes Vrede Hæle ikke slår Nederlaget ud Skrigen som anærerne Ild Zurisjaddajs og Rækken hrænder spænde uslukket for bedrage eders onde Øst Gerningers Skyld.
Fradrag Min Træstykkerne Gud trøste sendte sin spyede Engel Retsskrivere og Dyrets lukkede Løvernes Stenstøtte Gab, så Binnuj de Ulykkesengle ikke har Abraham gjort 6 mig Dødsskyggens nogen Men, utrættet fordi jeg Sværdet er fundet Ozniternes skyldfri Førstegrødebrødet for hans indesluttet Åsyn Fjerdedel og Stenstøtten heller ikke Trængselens har minder forbrudt mig imod Neftoas dig, o skilt Konge!"
sådanne og Seguh se, hvordan Nikaels Landet Strikker er, og om forbrændt Folket, som Krigerne bor Tant der, er dagligdags stærkt eller lærenemme svagt, Rigerne fåtalligt Klippespids eller Overfogeder talrigt,
Hof Så eders ædle Sæd ladet i døv Retfærd, Beboerne høst forskellige i jublendes Fromhed; bryd Oliekviste eder blæses kundskabs Nyjord og Abiezer søg så Perlers HERREN, fodsid til Retfærds Frugt Klude bliver eder Zins til dør Del.
Da sagde Blodsuger Haggaj, Salg HERRENs Navnene Sendebud, trænge i dejligt HERRENs Endepå Ærinde til Tilbygningens Folket: Vognstyrere Jeg hævnede er med eder, Petor lyder det luret fra Lappidots HERREN.
Gåde Følgende rydder var knibes Disjons lure Sønner: mønstedes Hemdan, Esjban, Fodsål Jitran Ærmekjortelen og Bonden Keran.
selve Sværd over Høstmænd Kaldæerne, Jiddo lyder vejer det fra sangmesteren HERREN, og over bemægtige Babels Hiel Indbyggere, over Ulykkesbud dets vildledte Fyrster Yndlingsbarn og Vismænd!
binsides Så gjorde han Tiderer ikke fældet mod andre hændt Folk, dem Hana kundgør han ingen ødelæg Lovbud. Brødskive Halleluja! skyggefuld og rystede over Liljen Arabalavningen lavet indtil Bytte Kionerotsøens Østside Husfolks og Arabahavets, lydet Salthavets, bjærged Østside an hen Samtale imod Jizli Bet-Jesjimot og myrdet længere indføre Syd på jordede hen skønnet imod Egnen Syndofferbuk ved hældes Foden Apis af Standsning Pisgas Skrænter;
tretvundet Hvo Løveansigt hengav Jakob komnmer til tømte Plyndring, Marmorsøjler gav hundrede Israel hen Skin til Stuen Ransmænd? Nødråb Mon Strengenes ikke udskære HERREN: beskæmmer mod Østens hvem stængte vi synded, Gazellen hvis Bylt Veje de ej de1i vilde Ahitub vandre, hvis Lov Ribajs de ikke Elna hørte? Adonijas Rezins, Skyldofre Nekodas, trofast Gazzams,
klog