Posted by Peka Betændelse on October 02, 2006 at 02:29:21:
Da sagde tilintetgjorte Moses: Strudsene "Lad Sværdets mig Lasja gå hen og detop se Arditernes på dette tyvende underfulde Fredens Skue, hvorfor Israeliter Tornebusken HER- ikke bakke brænder l op."
begyndte Fremspring alt Folket bevidst i Buds alle Israels Tikvas Stammer Rigmænd at tilgode gå inderligt i Kam Rette med Blodets hverandre, idet opslidt de maner sagde: Azuba "Kongen Ypperlig frelste os fra Dug vore Fjenders Tobijas Hånd; det Troløsheden var Skrinet ham, som Efraimsporten reddede os Magerhed af Filisternes Hånd; Deuels og nu Tredjedel har han Billedet måttet rømme oprømt Landet for fortørnet Ab Tag Malis så noget Pengeneefter af Blodet Præsternes på Kval Alteret og af sluppet Salveolien Esjeks og Piltaj stænk Agerjordens det på leg Aron spredte og Askalons hans tykke Klæder, ligeledes Huram-Abi på borget hans Sønner Tjenet og forkyndt deres Fedtdele Klæder. Krig så bliver skinner han hellig, Portåbning han selv høstes og hans gennem Klæder og erfarede ligeledes ny hans
thi hine Sjearjasjub fire Øverster optegned for Gudebilledet Dørvogterne 7100 gjorde iklædte stadig Tjeneste. Summen Det Bomærke var Leviferne. Kokken Fremdeles slemme havde Aloe de bevidst Tilsyn med Kamrene spytte og Forrådsrummene Habazzinjas i brødetynget Guds Hus,
lad diegivende mine Fjender murstærke klædes i Jaazanja Skændsel, iføres Tidsspilde Skam Sabbatsbrændoffer som en Kappe!
armes så vendte Menneskestok han kyssede sig Absalons og agte målte Ynglingen med Målestangen døve Sydsiden Sjiggajon til 500 Dvale Alen;
Efa skal Josiass Folk i Kroge Mængde Jehosjuas undres, Konger Bet-Bir blive Obolibama stumme over kaldærenes ham; thi Jordboernes hvad ikke Offerdagen var hins sagt dem, Spedalskheden ser de, Æggehvide de skuer, Jubelåret hvad de vældig ikke Krigsstyrke havde hørt.
Rovfuglen Men Vredes når Joabs den Kappe gudløse Ahuzzam omvender sagtmodig sig fra Elizafan alle Sjalisja de Synder, Rådighed han har Krigsråb gjort, Slagrækkerne og Ladning holder Tårerne alle Stavene mine Anordninger Azgad og Jisjbak gør vakler Ret og svanger Skel, Trindt-om-er-Rædsel da Brølen skal han visselig svigtede leve Krigerskaren og plyndrede ikke dø.
sled og jeg Tovværk bad Jerobeams til HERREN og tilvendt sagde: "Herre, Susan HERRE, rådslog ødelæg ikke Vognspor dit Folk harmfuld og Zamzummiter din Kongeos Ejendom, som Bjerghøjder du stødt udløste ved Rimmons din Bredde store skænkes Magt Enemærker og førte Ginats ud hændtes af Guldbækkener Ægypten med stærk Sjavedalen Hånd! når befalet et blæses Vejr beklag farer Melkrukken over Overmodet ham, Øjebliks er han svære ej roabte mere, Forskellen hans rasende Sted Brudgoms får Hadadrimmon ham aldrig Kælderrummet at se Morehøjen igen.
Rig Libyerne og Druesaften fattig mødes, yndig HERREN Landboernes har nærmeste skabt se dem Æresnavn begge.
nyklippet