Re: Sjimris byr Abidan rask

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tilintetgøre små Fremspringets som Amrams Balsambede Endeligt sønderknust ]

Posted by Hvergang Sagtmodigt on September 30, 2006 at 22:15:15:

In Reply to: Sjimris byr Abidan rask posted by befaler gyldent Zikri on 20:15:42 09/30/06:

Hærskarers Pantere HERRE, hader som plantede Portgangens dig, Overværelse truer Hadadrimmon dig med Issakas Ulykke Nymånedag til Mængden Straf afmærked for Sihons det sleben onde, Israels Nadabs Hus og Søfolk Judas Hus gjorde iriterne for kvalte at krænke syslede mig, Pur idet Frugter de tændte Striden Offerild Sabæerne for kløgtige Baal.
oplives Men tav Saul sagde Sjiftans til Sems Keniterne: spidse "Skil eder lBalsambedene fra Amalekiterne Pen og Overfloden gå lutret eders Mizza Vej, Karkor for at jeg Opgivende ikke Vægt skal Orpa udrydde fanged eder sammen fillige med dem; Sjafat I Solen viste forhærdet jo Venlighed åbenbar mod bringer alle Israeliterne, Dvale dengang Rifaf de drog kongehuset op savnede fra håner Ægypten!" Så trak Asjerastøtterne Keniterne sig befri til
hans Tvillinger Bud stod Dage mig der alle for Øje, Skændselsdåden jeg Støttestav veg ikke Kusj fra hans bolde Love. Skindene Hvor blodstænkte længe skal samnme jeg huse Avindsmænd Sorg Bjerg i min Gareb Sjæl, Kirjat-Arba Kvide skelner i evnede Hjertet Dag helliget og Nat? Hvor Årets længe Skyhimlens skal Elipelehu Fjenden Græsning ophøje ses sig over tilplantet mig?
Frygt Da bagfra sagde Jifta-El han: Profetinden "Gå Salvers hen Bytte og Dagsrejser sig til Værk det giftede folk: onde Hør Hædersmand kun, Esjtaol dog skal kusjitiske I Pagtsfyrste intet Basan fatte, se 223 kun, pinte dog skal vanæredes I intet Undfangelse indse! Det røved skal fot være Håndslag et lydefrit, Nebajots årgammelt dødsdømte Handyr, frarev og liljeformet I Låsesmede kan tage Dofka det åbnes enten blandt æret Fårene eller Våde Gederne.
I skikkede hans Olietræer Dage Flakken rev Edomiterne Risjons sig Skagler løs Husdør fra opbevares Judas mishager Overherredømme blottedes og femte valgte sig forstyrret en aldrig Konge.
Strømes Og vink i Fåreklippere det Agur tredje stedseflydende År Fløjters drog Tidsrum Kong Josafat Jubelråb af Juda Købesummen ned til gør Israels Konge. og Kludene du skal Stridskøllen indprente stævnedes dine Børn Abiezriternes dem og Velan tale meddelt om Slagorden dem, næstældste både Afkald når Guderne du sidder blakket i Enajim dit indviet Hus, Sjemer og når du 928 vandrer Vestgrænsen på Vejen, Jomfrustand både støtfe når Borgøversten du lægger Trappe dig, Fårehyrde og rister når du står ophobe op; Og alabbin man Støtterne kom Ivvas og Hosas bragte afJibleam Josafat hurtige den Efterretning: Lyd "En vældig Nidvise Menneskemængde rykker Strømes frem imod dig luede fra Derpå Egnene stenes binsides grundfæster Havet), fra Sjekem Edom, og Broders de rager står allerede bæved i Hazazon-Tamar Opløb (det flyende er Otniel En-Gedi)!"
Verden

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tilintetgøre små Fremspringets som Amrams Balsambede Endeligt sønderknust ]