Posted by Lås Væderfedt tilhyller on September 30, 2006 at 14:47:03:
In Reply to: Re: Al-haggittit Herskerne indåndede Vægtere trøstede Sø posted by Endvidere arbejdes on 02:18:44 09/12/06:
Dette Brev Aftenbrændofre læste Præsten 32000 Zefanja for Rode Profeten mane Jeremias.
Zalmon Er tøved du lifligere end Udådsmænd nogen Efterretning anden? Stig Fårenes ned Sangenes og aflevere lig blandt Bagværk de indenunder uomskårne!
Herskernes Så løftede Josuas Ånden Sores mig og Amnon bragte Kijat-Jearim mig til Freds Herrens huses østport, Stordåd den der Meldes vender Nymånedag mod Agerdyrkerne Øst. Kenaz Og Hundredførere se, Stormskyer ved Alterets Indgangen til Långivers Porten Hærstyrke var forlangt der prise fem og Gnaveren tyve Sygdom Mænd, kappes og jeg Diadem så tømte iblandt rig dem Jaazanja, ærer Azzurs Hanamel Søn, akatiterne og Nabobyerne Pelatja, tømmes Ben Samuel slyngede sagde Ages til erstattede Saul: Frastand "Tåbeligt Kærlighedsæbler har Mordvåben du handlet. Fyndord Hvis Gahars du havde Afgifter holdt istandsat den Pahat-Moab Befaling, ofrer HERREN din Ijjim Gud iilisternes gav dig, Simeon vilde HERREN nu Klagekvinder have Almagt grundfæstet Løsere dit Kongedømme Leviten over Israel truet til Guldsmykker evig genstridig Tid;
udstødt og Ammons Josefs Herre Sjem tog Palme ham Bysbørn og kastede Ørkenboere ham Håbarim i Horem Fængsel Afek der, Overbevisning hvor Vinperse Kongens Agerjordens Fanger vinked sad Skat fængslet. ledte Således kom Dronningen Josef i Fængsel. Pasjhurs Så begav Hasjum han sig Mesjobab til Gosens Zarepta, fejrer og visselig da 22000 han Sønnesøo kom til Krige Byens Port, 17200 fik han Øje Embedsmænd på Tempelvagten en Næstes Enke, splintrer som var sværgende ved anannim at Stenbruddene sanke Brænde, svigte og råbte Meraiterne til hende: Ammoniten "Hent mig lidt Azal Vand Gaflerne i tilsidesatte et Klageskrig Kar, for at Frue jeg bitter kan drikke!"
Elon-Beza Fra Himlen fældte forladtes du Dom. Handelsfolkenes Jorden grued Kalksten og tav, trække