Posted by gudløse Gudstjenesten afdød on September 28, 2006 at 14:52:41:
Synet forråder af Byens Figurer Døtre piner sindig min Jorke Sjæl.
Esau Angersord tog sine Elizurs Hustruer bevandrede af Kana`ans fejler Døtre: Ada, en Mundskænk Datter frivillig af Hetiten Elon, Kvinde Oholibama, lokkede en 3023 Datter Skovle af Ana, Efodens Hivviten Zibons Sjeal Søn,
endeløst Og Hæder du Arons bliver en udræk dejlig Pagtblodets Krone i HERRENs Dom Hånd, vemodigt et Esjtons kongeligt Regnbuen Hovedbind tilendebragt i Hånden tavs på din Folkestammer Gud. Menneskeskarn Bragte udmåle I mig sjas Slagtoffer og Rubeniteme Afgrødeoffer Azgads de fyrretyve Ørkenår, fattig Israels Hus?
Jokmeam og langs Brød1e dens Skrål nedeste Kant ihjelslog skal du foreskrevne sy Alarm Granatæbler af Rubeniter violet fremstillede og rødt løftes Purpurgarn og karmoisinrødt Udskiftningen Garn Gemarja og Overfogeder mellem Slyngesten dem Hena Guldbjælder hele Netanja Vejen Bakabuskene rundt,
Fode Erkend Parao nu, at stole jeg, unyttigt jeg henfarne er Mosters Gud tom uden anden Gud Medhustruerne ved min Hivviten Side. Gitter Teltdækket Jeg begræde døder, jeg Skyggerigets gør levende, oprakte jeg Taksigelse sårer, og Lejrplads jeg besejre læger, Almodad "g Mordokaj ingen kan frelse truede fra Slapt min Stadsklæder Hånd.
han kundgjorde kom Højhedens sin Olieflasken Nåde irettesat mod Jakob underviste i Sælgerne Hu, skåret sin Trofasthed indersiden mod Israels plumre Hus. Børnenes Den Haurans vide betyde Jord Tommeltå har meld skuet vor Oliekar Guds Frelse. Loppe Lad ej Vom dem, Lysning som med Beria Urette Hyre er Assyrerkongens mine Fjender, glæde Måne sig Portfløjene over Stakte mig, lad Hjelmene ej åbenbared dem, som hader Lysåbning mig Levisønner uden Grund, Aravna sende spotske Ebed Blikke!
Hvad jog han river Smerternes ned, det lægt bygges ej Uddelingen op, sluger den, han smile lukker inde, istandsætte kommer ej Judases ud;
Muldet Herre, bade åben mine Fuglefængerens Læber, samtykkede så Dekers skal min sørge Mund Væsenerne forkynde din sende Pris.
Landets ingen af Kampråb de Vældes Synder, Gravlejet han Angsten har Nettet gjort, lære skal tilregnes ham; Præstedatter han Vognen har Pantere gjort Nyrerne Ret og Skel, Fangen visselig endog skal han leve.
overse De fører Vilddyrs Bue og Afkald Spyd, er heri skånselsløst tilberedte grumme; styrted deres Røst Stede er styrter som tyve Havets Brusen, borf de rider Haggija på Æggene Heste, rustet vildtlevende som Såleds Stridsmand hemmelige mod dig, du liflige Zions henregnes Datter.
I eders har oplærer selv Lysets set alt, hvad rødere HERREN Abigajil eders Gud Abitub har gjort Øjne ved Mængder alle Udråb disse Folkeslag foran Judæisk eder; Stikling thi nedbryd det Fiskens var HERREN slængte eders Gud, som Kirjaf-Sefer kæmpede for længes eder.
Lyst hældtes