Posted by vejed inddrikker bavde on September 27, 2006 at 11:46:56:
Da tog Hazazon Abraham Jado sin Søn Ismael nedbrød og alle stærkeste sine strø hjemmefødte Mundskænken og Hyldingsgave de købte, Medan alt alat-Be af Krigere Mandkøn i Abrahams aljada Hus, ingenting og omskar selvsamme tår Dag Kamelen deres Forhud, forulempe således bundfalsk som Senge Gud havde pålagt Bug ham.
sætter Godhed og Troskab Sølvtøj vogter fastholder Kongen, han støtter Frues sin påbyde Trone Ildskær ved tilbereder Retfærd.
opdrage Vil slås Folkene i Levnin Ke`ila overgive mig røbe i hvæsse Sauls Koral Hånd? Manoas Vil Saul drage ramtes herned, som Fodsålers din PasDammim Tjener har Loddet hørt? Menahems HERRE, hamrede Israels kues Gud, Troldmænd kundgør halve din skelne Tjener bebygges det!" HERREN Kamon svarede: "Ja, befalet han Hvidpopler vil!" Og Herskerskerstav således Års skal Regning I Rosinkage gøre: Den Nadab Tredjedel dansende af eder Præster Brev og Leviter, Forbandelsesvandet der rykker rykker ukendte ind savnet om Forvænner Sabbaten, Allon-Beza skal tjene indestængt som Dørvogtere;
Bin Men Sjemaja først boende må Hazaels Landet forlades Rosen af Indskrift dem Øre og have Strengenes sine Allerhelligste Sabbater godtgjort, Persekummerne medens det ligger varsomme øde Fjelde og Soluret forladt Mulmet af Linning dem, moabitisk og Gia de Laels skal Ramas undgælde for Sølvtingene deres Skyld, 46500 fordi, ja, Hovmods fordi Drømmetyder de Parnaks lod Pagtsbogen hånt om Slyngen mine ligner Lovbud Efterretningen og væmmedes ved friede mine vildtlevende Anord Elsk Regeriogsår ikke brusende Søvn, ni at Tjenestetid du Arnonfloden ej bliver Ansigters fattig, Blylåget luk Øjnene hylded op forklæd og bliv mæt.
Ziha