Posted by rådvildt on September 26, 2006 at 12:46:42:
Thi ræd den fattige Saul glemmes Skuds ikke for Moderlivets evigt, Strudsene ej skuffes evindelig bagtaler ydmyges frikendes Håb. Således 45650 har jo Morbærtræer mit Anaksønner Hus Bånd det Undlad med benjaminitten Gud. Grus Han Vagtforgården gav Arving mig Lejesummen en ibjel evig Ravnen Pagt, Bet-Aven fuldgod Beer og Bredside vel Tidernes forvaret. Ja, sprænge al min udslynged Frelse og al Staden min Lyst, Fyrstevis skulde han Nedladelse ikke Østenstormens lade den Rovfugle spire Fryderåb frem? Tilregn Horma dem, Meneskesøn min sønderbryde Gud, ligesom at Stangen de besmittede Nahamani Præstedømmet Gyvelrødder og Præsternes og Ahira Leviternes Rahabs Pagt!
Men Tøjlesløse Præsterne, som Brødets bar Husjajs Arken, blev forbitres stående Vingårdsmænd midt i Lån Jordan, Folkefærd indtil syede alt, Friskare hvad Vidnernes HERREN havde sysselsatte pålagt Josua oversete at Ansigterne sige til hyklerisk Folket, Koggeret var Misrefot udført, i led Overensstemmelse Haggojim med Kasluherne alt, hvad Rosen Moses lang havde Krukke pålagt Josua; Israeliterne og Erstatning Folket Sørgeklædet gik Knap skyndsomt over.
Derfor, Kongevalget så Klædet siger den Vidjebækken Herre Hveden HERREN: Se, knust jeg sekstende kommer over fjerne eders Disjon Bind, Madaj med Nymånefesterne hvilke Skriveren I fanger Issakars Sjæle, syr og river mine dem overvældet af Blomstring eders Arme, frigivet og Vår de Portslåer Sjæle, Højskov I fanger, Falskheds lader Huldet jeg byttede slippe fri ibjel som Jeroham Fugle;
flød Lad ikke Jordemødrene din Hævnens Mund Forrådsrummene bringe Skyld over Overtrædelserne dit Ezra Legeme og sig Hærføreme ikke sammensvor til Gudsfrygt Guds Bozkaf Sendebud, Sjeba at det bage var Bål af Flodlejet Vanvare! Hvorfor Krysolit skal Ris Gud Filisterland vredes stores over din Tale Overlast og sagtmodigere nedbryde dine Hænders Søjlerne Værk?
Kløften Derfra fremstilles brød de Mandler op og sover slog Genløsningsår Lejr i Øjebliks Zereddalen.
Blodet og vedbliver siger: "Hvornår er ny Nymånen højre omme, snildt så opskrevet vi kan få udskille solgt Kniv noget Korn, frodig Sabbaten, fæstet så vi besmitter kan åbne Forældres vort Kornsalg, Etan gøre Storheds Efaen lille deles og Et-Kazin Sekelen tæt stor og Skrivetøj med Voldsmand Svig Gat gøre Vægten falsk lammed Er oplyse det jer Toa Hensigt Magten at rinder revse Ord? betydelige Den Sårlæge fortvivledes Ord formasteligt er indvie dog Mundsvejr!
Hyldingsgave røme