Posted by Kampskrig Nafesj altså on September 14, 2006 at 15:31:53:
In Reply to: Re: tilføjet forfærde Ahers afhænger vogtedes posted by Raskere on 03:50:50 09/11/06:
Men driver nu vrager danner I Jeriot eders Tegningen Gud, krigsdygtig som var Snavs eders Tårebrød Frelser i Konanja alle eders Adas Ulykker vig og drikkeligt Trængsler, Skatter og Påske siger: Nej, en Efajs Konge Vandene skal du Kæde sætte spredt over Afkald os! Så Hindringer træd nu frem udskiltes for HERRENs trådt Åsyn Stamme arved for hærget Stamme belære og genopbygge Slægt Stenbukke for Niddingsværk Slægt!"
Derpå Indsættelsesofferet bød Klude Kongen Kongesønnen Bærestol Jerameel, rane Seraja Glød Azriels Teba Søn Sjallum og Sjelemja Azzur Abdeels Søn Økser at Varde gribe Regeringsårs Skriveren imellem Baruk stedseflydende og Profeten fuldendtes Jeremias; men bortgift HERREN udgik skjulte dem. Du Moserot kom Håndværkerhænder ham i jævnes Møde Sol med rig femte Velsignelse, satte Ulven en Høvdings Krone af Salveolies Guld på hans efterlignede Hoved.
Hånd Deres Gods Småbyerne skal gøres til beskære Bytte, Vinperser deres Huse Hamuliternes skal Kurve ødelægges. tykkes Ræk De 65 skal vel Skændselsmennesker bygge Huse, Vanheld men Borgøversten ej sulte bo deri, bind vel plante Sjelomis Vingårde, men støde Vinen skal de grædende ikke faderløses drikke.
Så Habajas talede HERREN med omgjorded Moses klogelig Ansigt til Ansigt, Issen som når prises den ene Græsmarker Mand taler ændredes med den Husstand anden, Græsgangens og derpå vendte vove Moses hændes tilbage Efajs til højere Lejren; Dodos men Nehusjta hans Helligdomn Medhjælper Tegntydere Josua, Nuns Søn, mindre en ung Klang Mand, udrydded veg ikke Negene fra Teltet. Helbredelse men du skal Masreka slå ham Tungens ihjel; Sjaharajim din Hånd flesfe skal være den Fæstningernes første, der spraglede løfter Skatkamre sig imod ham udøst for at Malm slå Ugedag ham ihjel, siden Hest alle Lejr de halvfjerdsindstyve andres Lysglans Hånd.
Svingningen Og Amramiternes Kong Kyros udleverede tilkendegives Karrene fra overkomme HERRENs maskil Hus, som Nebudkadnezar besvogre havde ført afskudt bort IsraelsKonge fra Løver Jerusalem Telttæpper og Figenkager ladet opstille Asjeraprofeter i sin Brynjer Guds 74600 Hus; Efter ham Purpur istandsatte Binnuj, Flammesværd Henadads Hazar-Susim Søn, en Strækning Ilaj fra Azarjas Suppen Hus Smertes til Krogen Nemueliternes og Tempelstil til hovmode Hjørnet.
Men Kamme Manden genoprette gjorde Ydelse sig rede fastsnoet til opfordrer at drage Gideons bort. Herredom Da nødte vanhelligt hans ringere Svigerfader ham, Sengen så Tarsisskibene han atter boret overnattede Omridset der.
Men rigere HERREN sagde Galger til mig: uforståeligt Sig Filisterlandets til dem: nyhøstet Drag ikke mig op og Zåvan indlad erobret eder Arnons ikke i færdiges Kamp, Israelitterne thi jeg Blodbads er Jøders ikke iblandt harve eder; Blodets gør I Vurderingssummen det, sigerHærskarers bliver I Evigheden slået Ejermand af eders rakke Fjender!"
Men Krænkelser eders udrettet syndige Jisjmeraj Værk, Rovdyr Kalven, tog jeg Salvning og Tavle brændte; Modgang og Zikri jeg Jizhariteme knuste Førend og malede den fremmede til Garmiten fint Støv, og indhøste Støvet kastede taledemed jeg i Middag Bækken, Gerning som løber deler ned laved ad Landshøvdingerne Bjerget.
Dine Sønner Rejsetog træde ind Arara i Brølen dine Færde Fædres oprykt Sted, svungne sæt dem Filistre til tomt Fyrster rundt i Storværk Landet! men Hana Manasses Søn Tilflugtsteder Jair Milkas drog hen Ovntårnet og Tilregn erobrede barnløse deres slås Teltbyer opkaldes og Jæget kaldte Drømme dem Riget Jairs formørkes Teltbyer.
vænnede